neděle 7. února 2016

HateFree Breakfast

Organizaci HateFree znám už nějakou dobu a rozhodně jí podporuji, ale ještě nikdy jsem se neodhodlala k tomu, abych se zašla podívat na nějakou z akcí, které organizuje. Až do teď.
Musím přiznat, že se mi myšlenka společné snídaně velice líbila, ale byla jsem z toho z počátku trochu vystrašená. Honily se mi hlavou otázky typu "Co mám uvařit? Mám jít sama? Poznám tam nějaké nové lidi? Budu se muset seznamovat?" a samozřejmě sem měla i chvilky, kdy sem se rozhodovala jestli to náhodou nevzdat a nezúčastnit se vůbec.
Nakonec jsem se ale odhodlala! V sobotu večer jsem vyrazila na nákup a v neděli ráno jsem si přivstala, abych upekla slané šneky z listového těsta. Udělala jsem dvojitou dávku a musím se pochlubit, opravdu se mi povedli. Samozřejmě jsem tam nešla sama, ale se svým kamarádem.
Když jsme vystoupili na Výstavišti a blížili jsme se k budově s číslem 21, nebyla jsem si jistá jestli jdeme správně. Cesta kterou si člověk musí projít než se konečně dostane ke Studiu Alta, je poněkud, no nebudu lhát, poněkud znepokojivá. Ale jakmile jsme se dostali dovnitř, zalil mě příjemný pocit pohody a přátelského přijetí. Nebylo člověka co by se v místnosti neusmíval, hned u vchodu nás pozdravil milý mladý muž a popřál nám dobré ráno. Nakonec se ukázalo, že je to jeden z pořadatelů z HateFree. Byl velmi ochotný a ukázal nám co a jak.


Došli jsme ke stolu, kde jsem na talíř vybalila svůj výtvor, aby ho mohli ochutnávat i ostatní návštěvníci tohoto neobyčejného místa. Bylo příjemné vidět lidi, co se neznají, jak nemají žádný problém spolu komunikovat a vzájemně se poznávat, stejně tak jako bylo příjemné i vidět shledání několika známých, kteří se zjevně neúčastnili takovéto akce poprvé.



Čaj a káva tekly proudem, lidé stále přicházeli a já měla tu možnost ochutnat pokrmy různých
národností. Všichni byly šťastní a tak klidní zároveň. Dokonce i já sem se tam s někým seznámila.
Přisedli si ke mně dvě mladé Američanky, které zrovna v sobotu přijeli do Česka na studijní semestr. Bylo to příjemné popovídat si v angličtině. Vlastně všechno na nedělním ránu bylo příjemné. A to jen díky tomu, že jsem se zapojila do tak úžasné akce jako byla Společná snídaně. Teď už vím, že si nenechám ujít tu příští.


Žádné komentáře:

Okomentovat